今日船埔 | 新人报到 | 船埔乡村 | 公益活动 | 人物纪事 | 船埔校园 | 茶余饭后 | 船埔同城 | 心情故事 | 阅读分享 | 英语学习 | 网站官方公告栏
求助问答 | 分类信息 | 船埔风情 | 萌宝萌娃 | 网友风采 | 摄影图片 | 体育资讯 | 美食一下 | 户外旅行 | 社区相册 | 站务处理 | 普宁客家风情网
总共1621条微博

动态微博

查看: 6864|回复: 3
打印 上一主题 下一主题
收起左侧

[Diary] Happy New Year!

  [复制链接]

[Diary] Happy New Year!

londonwu 发表于 2012-1-14 12:20:44 浏览:  6864 回复:  3 只看该作者 复制链接

马上注册,结交更多好友,享用更多功能,让你轻松玩转社区。

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x

Happy Dragon Year, Ladies and Gentlemen!

It's been a while since I shared some of my updates on this forum last time. And I am so impressed with the great improvements of the website. I definitely will come more frequently.

As the Spring Festival is approaching, I guess many of you who work or study far from home can't wait to see your families and friends. So do I. However, it's much more difficult for me to take the time to fly back for the exciting Festival this year as I was just back to work from a 2-week-Christmas-break.

Family time is always great, particularly on the fabulous Festival. Hope you enjoy the great time with your families.

Best,

London






         

楼主热帖
[船埔人在他乡] 10天美国自驾游
[船埔人在他乡] 美国自驾游(Self-drive tour in USA)
[船埔人在他乡] 感恩节美国南部游(Thanksgiving Trip, N
[船埔人在他乡] My previous trip in San Francisco
[船埔人在他乡] 美国波士顿+郭富城美国演唱会
[船埔人在他乡] 在美国的衣食住行(Clothing,Food,Shelte
[船埔人在他乡] 美国学习分享(Study in USA)
[船埔人在他乡] 在国外feel家乡动态,很是激动...
[英语角] Greetings from London
[英语角] Happy New Year!
[船埔聚焦] 注意!船埔镇黄沙中学旁边路段发生塌方
[回收站] Need Help Finding a Good Playlist for IPTV

分享至:
| 0 人收藏
QQ好友和群QQ好友和群 QQ空间QQ空间 腾讯微博腾讯微博 腾讯朋友腾讯朋友
2#
卫青 发表于 2012-1-14 19:50:11 只看该作者
龙年快乐, 男士们女士们!

距离我上次在社区论坛更新并分享了一些文章后已经有一段时间了,对于网站取得的巨大进步我感到很高兴,我以后会常来的。

每年一度的春节即将来到, 我猜想你们当中大多在外工作的人或远离家乡求学的老乡都迫不及待的想回家与你的家人跟朋友团聚,我同样如此。然而,想趁这个时候飞回去过春节对我来说是很困难的,因为我刚刚结束了两个礼拜的圣诞假期并回到公司开始工作。

与家人团聚的时光总是美好的,特别是中国的传统节日,我真心祝福你们跟你们的家人度过一个美好的春节。


London.
QQ好友和群QQ好友和群 QQ空间QQ空间 腾讯微博腾讯微博 腾讯朋友腾讯朋友
3#
三相 发表于 2012-1-14 19:55:20 只看该作者
祝一切安好!新年快乐!
QQ好友和群QQ好友和群 QQ空间QQ空间 腾讯微博腾讯微博 腾讯朋友腾讯朋友
4#
admin 发表于 2012-1-14 23:23:43 只看该作者
London,

You haven' t been here for long time ,all guys missed u so much.

Wow, i 'm so admired you had a long X'mas holiday,  i think you must had a good time, it is a real christmas in USA. Why not share something about it?
QQ好友和群QQ好友和群 QQ空间QQ空间 腾讯微博腾讯微博 腾讯朋友腾讯朋友
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

船埔社区 |网站地图

© 2001-2013 Comsenz Inc.  Powered by Discuz! X3.2